måndag 29 augusti 2011

Planerad spontanitet!

Erik Ullenhag och Cecilia Kärvegård


I ett tidigare inlägg skrev jag om när jag coachade Sveriges integrationsminister, Erik Ullenhag, vilket du kan läsa HÄR!
Nu efter semestern har en uppföljning gjorts där Erik Ullenhag berättar om coachingen. Han säger bland annat:

–Det gick lättare och fortare att komma in i ledighetsslunken den här gången, berättar Erik Ullenhag på telefon från arbetsmarknadsdepartementet.

– Mycket tror jag beror på att jag blev medveten om mitt eget beteende i samband med mötet med Cecilia och de tankar som väcktes i samband med det. Jag gjorde ett aktivt val att växla ned före semestern för att slippa den långa bromssträckan. En del ärenden fick vila över sommaren.



Läs artikeln på SvD.


 

3 kommentarer:

  1. sv: vad glad jag blir :)har skickat intervjufrågorna till din mail.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att höra! Roligt när klienter återkopplar vad de valt att göra.
    Ha en finfin tisdag!
    Kram I

    SvaraRadera
  3. Den här bilden säger verkligen mer än tusen ord. Jag ler brett varje gång jag ser den :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...