fredag 30 september 2011

Arbetslös med självkänsla! Del 2.

Som jag berättade igår så kommer jag idag att börja jobba med en grupp arbetslösa ungdomar och jag tänkte dela med mig av det vi gör till er läsare. Föreläsningen idag kommer handla om självkänsla och jag skrev om första övningen igår vilket du kan läsa HÄR.

Det är viktigt att känna sig själv för att få bra självkänsla och en del i det är att veta vad som gör dig glad så idag kommer ungdomarna få nedanstående bild. Här ska dom på linjerna skriva in saker som dom blir glada av. Efter det så ska dom fundera ut vad dom kan göra/förändra för att kunna bjuda in mer av det som gör dom glada.


2 kommentarer:

  1. Vilken spännande och givande utmaning!
    fortsättning följer hoppas jag?
    Ha en skön lördags kväll!

    SvaraRadera
  2. För att lära sig mer replika klockor om designen och backstoryen för Nixie Time Zone Clock presenterar aBlogtoWatch en intervju med Mr. Jeremia Adatte rolex kopior från Adatte Design:
    aBlogtoWatch: Nixie-rör är en nu exotisk tidig form av digital numerisk display. Används klockor kopior främst för industriella ändamål i delar av Östeuropa och Sovjetunionen. Berätta lite mer om dessa intressanta bitar rolex klocka kopia av nu-vintage-teknik, hur du blev förälskad i dem och var du lyckades skaffa lite för en fake rolex mycket speciell produkt som du nu har ägnat flera år med att arbeta med.
    Jeremia Adatte: Du har rätt för Östeuropa och fake Rolex Sovjetunionen, men det användes först i USA tack vare Burroughs Corporation som är känt för att vara den första tillverkaren rolex replica av Nixie Indicator-röret. 1955 fylldes det amerikanska patentet nr 2 874 320 av uppfinnaren Herbert J. Hampel och användes rolex kopia av Burroughs.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...