fredag 26 augusti 2011

Du får 100 Rockstjärnetips...


Just nu arbetar jag med ett material som handlar om att ha Rockstjärnestatus på ditt jobb och undrar om du har lust att hjälpa mig genom att svara på några frågor. Som tack för din insats så får du ”100 Rockstjärnetips!” om du ger mig din mailadress här eller mailar till mig genom att klicka HÄR!

Med tanke på hur många timmar du spenderar på din arbetsplats så förtjänar du massor med Rockstjärnestatus även där. För det är ju inte meningen att du ska ha tråkigt större delen av din vakna tid, eller hur? Arbetsglädje är väldigt viktigt! Arbetsglädje är en förutsättning för att klara av nutidens arbetsliv med snabba och återkommande förändringar.

·         * Om du har Rockstjärnestatus på ditt jobb, beskriv vad det är för dig.
·         * Har du inte Rockstjärnestatus på ditt jobb, vad är det du skulle vilja förändra? Vad vill du ha mer av?
·         * Hur ser Rockstjärnestatus på jobbet ut för dig?

Vi
Jag kan komma till din arbetsplats och inspirera till att skapa Rockstjärnestatus. Kontakta mig för mer information HÄR.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...