lördag 20 augusti 2011

Dagens Affirmation!



Jag bejakar min kreativitet!



 

2 kommentarer:

  1. TACK; det går åt idag.
    Massor !? att göra och är tvungen att äta lunch med vännna ?! och ikväll sova över hos enn annan och sy ut(hrmm) en solklänning, (som naturligtvis ska sys in sen när jag komit hem)Packa , städa för kattvakten, käre Peter. Stryks kläder .. VILKA PROBLEEEEM jag har.. Staaaackars mej, varför ska just jaaaaag drabbas .......ha-ha-ha.... Kraam

    SvaraRadera
  2. Efter sex veckors resa är jag galet sugen på att bejaka min kreativitet! Jag längtar efter att ta fram symaskinen och göra klart lapptäcket, ta fram träbitarna och skulptera fram en ny ljusstake, ta fram pärlorna och göra ett halsband, måla på sonens vägg...
    En av de bästa sakerna med att vara utvilad är att man blir sugen på att skapa igen!

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...