fredag 29 juli 2011

Att skapa Rockstjärnestatus!

Att skapa Rockstjärnestatus är att göra livet roligare. Det är så tråkigt att inte ha roligt så varför inte se till att ha kul när du gör saker som du måste göra. Gör om alla måsten till vill. Jag vill städa, jag vill laga mat, jag vill, jag vill. Ja, jag vill ha kul, jag vill leva livet så fullt ut som det går!!!




Jag har alltid avskytt att stå framför kameran, jag är en sådan som alltid smitit undan så fort en kamera kommer fram. Min mormor var tvärtom, en riktig linslus. Hon finns med på varenda familjebild. :) Nu tyckte dock jag att jag behövde lite bilder så då tänkte jag att då får vi göra något kul och sätta lite Rockstjärnestatus på fotosessionen så här bjuder jag på några bilder av en motvillig "modell".

Hur skapar du Rockstjärnestatus i din vardag?

Vill du ha tips för hur du får mer Rockstjärnestatus så får du det i min e-bok för 39:-, klicka HÄR!

Fotograf är Kärves Design & Foto!  Hennes BLOGG!

På hojen!
Varmt och skönt!

Hojen var tung!

Rockbabe!
Svart-vitt är snyggt!

Läckra skor!

Chopper Rock Fett!

Älskar den gröna färgen!



 

1 kommentar:

  1. Livet är extra lätt på sommaren och det är inte långt till att typ ALLT är roligt! Tvätta, städa och allt annat som kanske känns lite halvtrist under den mörka årstiden. Men det är klart, ifall man kalibrerar in sig på "KUL" nu då det går lätt, så kanske känslan håller i sig...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...