fredag 10 juni 2011

Dagens 4 Rockstjärnetips, 10 juni!



Så var det dags för Dagens 4 Rockstjärnetips! Dagens 4 består av 4 utmaningar och du kan välja själv vilken/vilka som passar dig bäst. Vilken/vilka som känns som din största utmaning. Tanken med Dagens 4 är att du  ska få mer Rockstjärnestatus i ditt liv.



Tänk på att du är bäst i hela världen på att vara du! Du förtjänar massornas jubel! Ett fullsatt Globen som hyllar Rockstjärnan i dig! Nej, jag kan inte heller sjunga, eller spela men tänk att du står på scenen, i ett fullsatt Globen, med fans som jublar bara av att se dig. Människor som jublar bara för att du är bäst i hela världen! Bäst i hela Världen på att vara Du!
Nu är Globens scen inte min, riktigt än, men jag har publiken, jag har massornas jubel; inom mig. Jag är Rockstjärnan i mitt liv, jag har Rockstjärnestatus i mitt liv! Jag har valt att leva här och nu, just idag! Vad väljer du?


1. Gör ett spontanbesök hos någon du inte träffat på ett tag!
2. Flirta med en främmande människa!
3. Överraska dig själv med en present!
4. Ägna en timme åt att lyssna på musik som gör dig glad!

Vill du veta mer om  hur du får Rockstjärnestatus i Din Vardag så klicka HÄR!

Prenumerera på Klokegårds Klokbrev så får du fler tips för Rockstjärnestatus + att du får en gratis e-bok med tips för ett liv i balans!



Nu finns Rockstjärnestatus i Ditt Liv på facebook!

3 kommentarer:

  1. Ska läsa din bok snart har lite mycket just nu hoppas de är okej!


    svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)
    Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Punkt 3 & 4 avklarad idag.. Jag har varit latmasken i solen med tidningar och bra musik..Rockat loss i solstolen helt galet.. DE är en present till mig de av guld värt..

    Flirta med okända det kittlar ju skönt i kistan när jag tänker den tanken...HI hi..

    ha en underbra kväll i värmen....

    SvaraRadera
  3. Önskar krafterna funnits till 4:an igår. Men det finns ju inget som hindrar att jag gör detta idag eller nån annan dag... eller hur!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...