tisdag 14 juni 2011

Gör ditt företag till kändis!

Det här har hög Rockstjärnestatus för företagare!

Gratis telefonseminarium arrangeras av Evakarin Wallin på Enkelt och Roligt!

Vill du bli kändis?

Den 21 juni kan du lära dig om PR!
Marie Hagberg är en energisk multientreprenör som driver Passion för PR (http://www.passionforpr.se/) där hon gör företag till kändisar, både via traditionell och social media. Hon jobbar som PR-konsult och är själv känd från radio, tv och tidningar sedan 20 år tillbaka men tycker att det är mycket roligare att hjälpa andra att komma med, än att själv vara det.
Just nu är Marie aktuell med ”Handbok för singelmän – dejtingcoachens hetaste tips”, vilket är den fjärde boken i ordningen men första på egna ”Relationsförlaget”. ”Catch” heter hennes relationsspel, vilket kom ut på Alga för några år sedan.
”Handbok för singelmän – dejtingcoachens hetaste tips” går att ladda ner både kostnadsfritt och lagligt via:
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9163379465
Den första boken, ”Börja dejta! En lustfylld och praktisk guide i kärleksdjungeln” och finns att ladda ner här: http://www.elib.se/library/ebook_detail.asp?id=9163370301&id_type=ISBN



www.passionforpr.se
Passion för PR – för företag som vill bli kändisar. Drivs av PR-konsulten Marie Hagberg.
Tisdag den 21 juni klockan 12.00 kan du lära dig om PR. Anmäl dig till telefonintervjun HÄR!
Kan du inte vara med? Det gör ingenting, samtalet spelas in så du kommer att kunna lyssna på det i efterhand.

1 kommentar:

  1. Svar: Slutklämmen på inlägget var dels för att visa att livet går vidare och att det är tillåtet att vara glad och skämtsam mitt i sorgen. Att det är okej att bryta ihop, att det gör ont som f*n men att man inte dör av det. Berättade om gummisnodden på väg till kyrkogården och hon var snabbare än mig i tanken när grodorna flög ur mig. Innan hon och jag skiljdes åt ett par timmar senare var jag rödflammig på armen. Ett kanontips med andra ord. Att du skrattade åt det ser jag bara som något positivt - å det ger mig bekräftelse att jag har förmåga att LEVA med BÅDE sorg & glädje/Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...