tisdag 14 juni 2011

Dagens 4 Rockstjärnetips, 14 juni!



Så var det dags för Dagens 4 Rockstjärnetips! Dagens 4 består av 4 utmaningar och du kan välja själv vilken/vilka som passar dig bäst. Vilken/vilka som känns som din största utmaning. Tanken med Dagens 4 är att du  ska få mer Rockstjärnestatus i ditt liv.

Jag vill passa på att flagga för en tävling som kommer lite senare. Jag kommer utse veckan Rockstjärna här på bloggen och vinnaren får en veckas länkning, en bok och min ovärderliga atuograf! Missa inte det!


"Att bjuda in Rockstjärnestatus i ditt liv är att ändra attityden, tacka ja till fler konstruktiva tankar, leva ut dina drömmar, välja skrattet, leka, prioritera dig själv, njuta, göra mycket av det som du tycker om att göra och att vara unik."

Dagens 4 Rockstjärnetips!

1. Ägna 20 minuter till att titta på YouTube-klipp som får dig att skratta!
2. Baka en tårta till någon du tycker om!
3. Gör en Rockstjärnestatusomvärldsbevakning, alltså, håll utkik efter saker med Rockstjärnestatus i din omgivning!
4. Tvätta bilen!

Vill du veta mer om  hur du får Rockstjärnestatus i Din Vardag så klicka HÄR!

Nu finns Rockstjärnestatus i Ditt Liv på facebook!





 

3 kommentarer:

  1. Finfina tips för att få rockstjärnestatus, tycker jag! Roliga YouTube-klipp är guld värda! :) Livet är för kort för att man inte ska ha roligt!

    Tack för dina varma kommentarer till mig i min blogg, de gör mig glad!

    Jag kanske kikar in lite senare för att se vad det är för tävling på gång här. :)

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Åh, det där med att titta på ett Youtube-klipp som får en att skratta är ett underbart tips! Det har jag själv använt mig av och det funkar banne mig klockrent.. t ex American funniest homevideos o liknande :)) De andra råden var oxå kanon! *Tummen upp"
    En finfin kväll önskas!

    SvaraRadera
  3. Så många härliga & tänkvärda tips och idéer man hittade här inne. Tack för ditt avtryck hos mig!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...