tisdag 21 juni 2011

Tävla! Bli Veckans Rockstjärna!


Nu kan du bli Veckans Rockstjärna! Det Rockar fett!

Under sommaren kommer jag varje vecka ha en tävling om att bli Veckans Rockstjärna! Tävlingen avslutas varje tisdag klockan 12.00.

Vad vinner Veckans Rockstjärna?

* En veckas länkning på bloggen som "Veckans Rockstjärna!"
* E-boken "100 tips för Rockstjärnestatus!"
* Rockstjärnans autograf!
* Äran!
* Ett brev på posten!

Tävla så här!:

* Berätta om ett Rockstjärnestatusmoment i din vardag! Det kan vara något som gjort dig glad, en god gärning, en rolig stund, något som berört dig, en vänlig gest, hur du vänt en situation till en härlig upplevelse. Kort och gott berätta om något som var fantastiskt för dig i en kommentar  här på bloggen.

* Pusha det här inlägget genom att klicka på pusha.knappen nedan. (Om du har pusha.)
* Du är även välkommen att maila mig: cecilia@karvegardkonsult.com och får självklart spamma både mailen och bloggen så mycket du vill.
* Gilla det här inlägget
* Gilla sidan: Rockstjärnestatus i Ditt Liv genom att klicka på stjärnan till höger:

* Fyll i formuläret nedan så får du en gratis e-bok med 14 samlade artiklar om hur du finner balans i ditt liv + att du får Klokegårds Klokbrev.
Din mailadress är i tryggt förvar och kommer inte säljas eller lämnas ut till tredje part.






 

12 kommentarer:

  1. Vilka härliga och inspirerande historier man får ta del av i den här kategorin, heja er tjejer!

    Mitt blygsamma bidrag till att få bli veckans rockstjärna får bli det här:

    http://elviraspekulerar.blogspot.com/2011/06/rockstjarnestatus-en-helt-vanlig-onsdag.html

    Har såklart spridit budskapet vidare!

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia !

    Här kommer mitt bidrag till veckans rockstjärna :

    http://isastradgard.blogspot.com/2011/06/orange-rockar-i-min-lakerabatt.html

    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  3. Hej Cecilia!

    Mitt bidrag till veckans rockstjärna kommer här... Från min hälsoblogg.

    http://halsofokus.com/blomvarlde

    Njut av livet och sommaren!

    Hälsningar KIKKI

    SvaraRadera
  4. Ja man får väl passa på att delta...mitt bidrag får bli den absolut lyckligaste stunden i mitt liv:
    http://f-freak.blogspot.com/p/min-forlossningsberattelse.html

    SvaraRadera
  5. Jag fick rockstjärnekänsla när jag smög förbi den kilometerlånga kön till Metaltown av den simpla anledningen att jag hade fotopass:D Jag har alltid varit den sämsta i hela mitt liv som aldrig lyckats med någonting, helt plötsligt fotade och skrev jag för en lokal dagstidning

    SvaraRadera
  6. Jag får rockstjärnekänsla av att skriva.Har alltid lidit av en infernalisk skrivklåda.Mitt bidrag hittar ni på http://ww.123minsida.se/Birgithaz.Mina dikter som varit o är min livlina.Som till slut blev en bok på ett book-on-demand förlag.

    SvaraRadera
  7. Det finns inget vackrare än en person som trivs med sig själv.

    Kram

    /Linda

    SvaraRadera
  8. Jag har en dikt som bidrag, på denna länken. Hoppas du gillar den :)

    http://snigelpicka.blogg.se/2011/july/ljuden-luktade-sommar.html

    SvaraRadera
  9. Jag får rockstjärnekänslor av mig själv. Jag lever i en fattig familj, jag lider av socialfobi, jag är tjock och ser lite lustig ut och jag har inte mycket prylar. År 2010 sökte jag till idol, och nervositeten saboterade min audition - men jag gick ut som en vinnare med vetskapen att jag är bra ändå. Jag gjorde det, trots allt! Och tänk att man ändå, trots allt, kan älska sig själv och aldrig skulle kunna tänka sig att byta liv med någon? Det känns härligt. Kärleken som finns i mitt liv övervinner allt, och trots allt så är jag ju faktiskt en hyvelns tjej.

    SvaraRadera
  10. Åh, vilken kul idé. Hittade just hit och blev mycket inspirerad av din sida. Jag länkar genast.

    Här är mitt bidrag till att bli veckans Rockstjärna.
    http://vinnspiration.se/2011/08/21/jag-har-rockstjarnestatus/

    /Lotten

    SvaraRadera
  11. Jag gillar verkligen den här idén!
    Dessutom gillar jag dina tankar och det du skriver, och tittar ofta in för lite kloka ord och affirmation :)
    Mitt tävlingsbidrag får bli ett om hur viktigt skrattet är i mitt liv: http://tidatttanka.blogspot.com/2011/06/ett-gott-skratt-forlanger-kaften.html#comments

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...