onsdag 4 maj 2011

Stressigt värre, del 15, Sista delen!

Så har vi kommit fram till sista delen av serien "Stressigt värre"! I den här serien har vi gått igenom följande:

* Arbetsrelaterade brister som du kan läsa om här:
Del 1  Del 2  Del 3  Del 4

* Modeller för stressprevention hos arbetsgivare:
Del 5  Del 6

* Hur ser din arbetssituation ut?
Del 7

* Intressant fakta om stress:
Del 8

* Din livssituation.
Del 9

* 11 tips för att hinna med.
Del 10

* Glädjetest
Del 11

* Det händer i hjärnan!
Del 12

* Stressfaktorer.
Del 13

* Spänningar i kroppen.
Del 14


Min förhoppning är att den här serien har gett dig något att fundera över och även insikten om att du kan styra över din situation. Det är ditt ansvar att se till att du mår bra och att förändra det som går för att din situation ska bli så bra som möjligt.

Känner du att din situation är ohanterbar och att det är alldeles för mycket stress i ditt liv så kontakta gärna mig för ett förslag på en plan för att förändra din situation.


Om du gillar det här på Facebook, Bloglovin eller Twittrar så ger du fler möjligheten att ta del av det här.


Har du inte anmält dig till Klokegårds Klokbrev så kan du göra det högst upp till höger!

2 kommentarer:

  1. Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?

    Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:
    http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html

    Lycka till!
    Kram Bea :)

    SvaraRadera
  2. Jag styr redan över mitt liv...:) har sagt upp mig efter 35 år som lärare och nu är jag min egen...ha det gott, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...