måndag 4 juli 2011

Ibland blir det för mycket vatten!

I lördags så efterlyste jag gästbloggare här på bloggen: Läs mer Här! där jag ber er att maila till mig. Tyvärr så har min mail legat nere sedan i lördags på grund av regn i Köpenhamn. Häftigt va?
Jag tycker det är så fascinerande med all teknik vi har idag och hur det fungerar och ibland inte fungerar.
Mitt webhotell där jag även har min mail har sina servrar i Köpenhamn och i lördags drabbades dom av ett fruktansvärt regnoväder med översvämmningar som följd så det blev lite kortslutningar och liknande.
Så ni som har mailat mig och inte fått svar ber jag hålla ut, jag svarar så fort mailen fungerar igen.

Under tiden kan ni passa på att vara med i veckans tävling om att bli Veckans Rockstjärna! Läs mer om tävlingen som avslutas i morgon: Veckans Rockstjärna!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...