måndag 4 juli 2011

Aktuellt just nu!

Vill lyfta fram några saker som tål att upprepas.

* Sökes!:
Jag söker dig som vill gästblogga på ämnet: Sommarnjutning!. Maila ditt inlägg + valfri bild till min Mail!

* Vinn!
Var med och tävla om fina priser i tävlingen: Veckans Rockstjärna! HÄR!

* Tjäna Pengar!
För dig som vill tjäna lite extra pengar finns nu möjligheten att sälja min bok med en förtjänst på 11,70:-/såld bok. HÄR får du mer info.

* Boktipset!
Vill du ha mer Rockstjärnestatus i Din Vardag! så kan du köpa boken för  endast 39:- genom att klicka HÄR!

* Sommarbloggare!
På bloggen Framgångsbyrån skriver sommarbloggare om olika ämnen som inspirerar och fascinerar. Missa inte det!

* Gratis!
Genom att prenumerera på Klokegårds Klokbrev som utkommer ett par gånger i månaden så får du även en gratis e-bok! Fyll bara i nedanstående formulär så blir boken din!


 

3 kommentarer:

  1. WOW! Så mycket bra du har att erbjuda oss bloggläsare Cecilia! Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så kreativ kära söta så bra...
    Tjingeling Mia

    SvaraRadera
  3. Aha! blogga om sommarnjutning har jag missat, den ska jag tipsa om!
    Må fint!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...