söndag 3 april 2011

På böljan den blå....


Idag bär det iväg på kryssning och jag ser verkligen fram emot det. I morgon ska jag föreläsa på båten vilket ska bli fantastiskt roligt. Jag är tacksam över att jag älskar mitt jobb!

Jag kommer ha datorn med mig och hoppas att internet fungerar som det ska så att jag kan blogga från resan och berätta om olika föreläsningar som jag ska lyssna till. Och så hoppas jag kunna lägga ut lite bilder på bloggen.




"Jag slog Jante på käften, rev murarna och sprängde alla begränsningar!”

En föreläsning om det unika med att vara unik, din unikhet som framgångsfaktor. Den handlar om mod och styrka vilket faktiskt krävs för att våga vara sig själv och profilera det.
En föreläsning med mig har alltid humorn som grund, det bjuds på skratt, överraskningar, aha-upplevelser och massor med inspiration!



4 kommentarer:

  1. Underbart, skriver upp dig inför nästa vecka. =)

    Jo, det är 10 000 steg under en vanlig dag man skall promenera.

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det låter! Känns som att jag hade velat vara med på den där båten och lyssna på en massa spännande föreläsningar! Kram och lycka till! :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan !
    Det blir bara stressigt med den dära stegräknaren.Jag tyckte det hade alltid på mig en räknare förut.Skulle testa hur många steg jag gick på en vecka.Fick ihop 34.089 sn la stegräknaren av min sjätte i ordningen.Köpte en ny förra veckan på Clas Olzon 49:- bara skit gick söder efter tre dagar.Avmagetiseras tydligen på mig.Hälsoenheten sa åt mig skaffa ny.Men nu får det vara.Eller ska jag köpa en dyrare på Kjell&Co 99:- på vinst och förlust.
    7.500 steg kom jag upp i som mest, har jag ett svagt minne av

    SvaraRadera
  4. En sjöman älsk...En sjökvinna älskar havets våg, ja vågornas brus! Ha det så trevligt på seglatsen önskar landkrabban Conny!

    Ps. Jante förtjänar att bli misshandlad!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...