onsdag 30 mars 2011

Bort och iväg!

I morgon bär det av till Stockholm på två dagar med Winnet Sverige. Första dagen blir det paneldebatt, föreläsningar och planering och andra dagen blir det årsmöte och vi ska vara på ParkInn, Arlanda.






Jag behöver er hjälp!

För i kväll ska jag skriva flera tidsinställda blogginlägg och tar tacksamt emot hjälp från er. Vad vill ni att jag ska skriva om?

På lördag är jag ledig, för att på söndag återigen bege mig till Stockholm för att kliva på färjan där Kvinnor i Fören kommer vara. Jag ska föreläsa om Din unikhet som framgångsfaktor vilket kommer bli väldigt roligt. Sen är jag tillbaka hemma på måndag igen.



5 kommentarer:

  1. Vad roligt att åka till Stockholm. Ha det så trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren utsedd i Dagens blogg, gå in och kika vem vinnaren var. Anmäl dig gärna till morgondagens blogg också i samma inlägg.

    DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/march/30-mars-dagens-blogg.html#trackback

    SvaraRadera
  3. ujuj vad damen reser..vad roligt :)) jag har ju ännu inte fått äran att lyssna på dig live..men det kommer..som bildgalen ser jag gärna bilder på bloggen..hur kan en bild förmedla känslor..släng upp en kul bild och be oss läsare kommentera vettja..så vipps kanske du har ämnet du söker..kram påre och ha det nice i "my hometown"

    SvaraRadera
  4. skriv om tillverkningshysteri, pengaslös, shoppingnördande, feng shui, social fobi, övervikt, kärlek, de små glädjeämnena i vardagen, loppismode, laktosintolerans...
    i dina händer kan det inte annat än bli superbra ♥
    all värme och glädje sänder jag dig. lycka till du härliga människa!
    eller... förresten... jag behåller lite värme och glädje till mig själ :)
    kraaam//

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...