torsdag 31 mars 2011

Bloggtips!

Häromdagen skrev jag inlägget Få fler bloggläsare och tipsade om en sak som jag precis hade hittat, vilket var en chansning.



Klokegård - Designa ditt Liv!  Det jag tipsade om var Blogkeen som ni ser till vänster och nu när jag har varit med där ett par dagar så vill jag slå ett extra slag för Blogkeen för det ger faktiskt fler besökare. Jag blev själv överraskad över resultatet för det heter ju ofta att registrera dig hos oss så får du massor med nya besökare och så händer inte mycket efter det. Men Blogkeen har gett mig 67 unika besökare på två dagar och det tycker jag är ett bra resultat.

Så testa Blogkeen om du vill ha fler besökare!

5 kommentarer:

  1. Det kanske man ska ta och prova :)

    Tack för tipset =)

    SvaraRadera
  2. Jag kapitulerade och la till bloglovin nu... alla typ säger att det är ett finemang sätt att följa bloggar på så jag la till din blogg som min första prenumeration. :) Man vet ju inte förrän man provat, så kanske man snubblar över andra intressanta bloggar också. :)
    Ha en fin kväll /Jeanette

    SvaraRadera
  3. Har faktiskt tänkt skaffa både bloglovin och blogkeen efter ditt förra inlägg. Har bara inte hunnit än. Hoppas på att hinna med det imorgon mellan tvätt och jobb. :)

    SvaraRadera
  4. Nu är dagens blogg klar! Kika in vem som vann och anmäl dig igen, drar en vinnare i morgon också! Lycka till och tack för att du är med och tävlar hos mig :)

    DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/march/31-mars-dagens-blogg.html#trackback

    SvaraRadera
  5. Jag försöker lägga till Blogkeen på min blogg, men det verkar vara nåt fel i koden. Du har ju också Blogger, hade du något problem eller gick det att använda koden rakt av?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...