lördag 25 december 2010

Uppnå det liv du drömmer om!



Foto by Karvegard
Jag har satt ihop en verktygslåda innehållande 14 nycklar för att du ska kunna uppnå det liv du drömmer om och så väl förtjänar. Jag har valt att lägga ut dom här på bloggen och kommer presentera en ny nyckel varje dag och samla dom i en alldeles egen mapp så att ni enkelt kommer åt dom.

Introduktion till de  14 nycklarna:
Endast du har nyckeln till din framgång! Så om det är sant, varför har jag då satt ihop dessa 14 nycklar? Anledningen är att ”vara ditt sanna jag”, ditt bästa jag antagligen är något som du inte har fått lära dig. De flesta av oss går genom livet och bara är oss själva utan att stanna upp och fundera över om vi framställer oss själva som mindre än vad vi egentligen är. Om ditt liv inte når dina förväntningar så beror det ofta på att du inte är ditt absolut bästa jag. Du är på väg att lära dig hur du kan förändra det, för gott!
Syftet med de här nycklarna är att ge dig verktyg för att plocka fram ditt sanna jag för att uppnå dina drömmars liv. När du arbetar med dessa nycklar är det viktigt att du har lugn och ro runt omkring dig och att du har papper och penna. Skriv ner allting från de 14 nycklarna som slår an en sträng hos dig. Skriv ner det som förvirrar dig, det som skrämmer dig, det som gör dig upprörd, irriterad eller som inspirerar dig genom att fylla dig med hopp och passion.
Det är viktigt att du skriver ner de saker som påverkar dig för de har gett dig en indikation på vad du behöver arbeta mest med.

Om du tar det här på allvar och bestämmer dig för att arbeta med de 14 nycklarna så har du tagit ett stort steg på väg mot dina drömmars liv! Följ nedanstående tips!
  1. Studera nycklarna flitigt.
  2. Öva konsekvent.
  3. Gör det till en daglig vana.

Jag önskar dig lycka till och välkomnar dig att höra av dig till mig med frågor eller feedback!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...