måndag 21 november 2011

1 år och 1 000 inlägg senare!

Den 30 oktober 2010 såg den här bloggen sitt ljus och de första inläggen publicerades. Och nu har jag publicerat 1000 inlägg här på bloggen. Och så slog det mig att det här måste vi ju fira! Eller hur?

Rockstjärnestatus i Din Vardag!


 Och på riktigt Rockstjärnevis så firar vi en hel vecka med generositet. Dagens Affirmation har blivit väldigt populärt så därför tänkte jag ge bort en pdf med affirmationer som jag satt ihop. TILL ALLA SOM VILL HA DEN!!!!

Så här gör Du:

* Få Affirmationerna: Vill du ha pdf:en med "Affirmationer" gå först in på Facebook och gilla sidan Rockstjärnestatus. Skicka sedan ett mail till mig Cecilia och skriv Firar i meddelanderaden så skickar jag den till dig

* Vinn e-boken: Tävla om e-boken "Rockstjärnestatus i din Vardag" genom att skriva en kommentar på bloggen och gilla Rockstjärnestatus! på Facebook. Varje dag lottar jag ut en bok! Pågår till den 28 november.

Bjud på dina inre härligheter idag!



5 kommentarer:

  1. hur har du råd att skicka så många spotlights? :P

    SvaraRadera
  2. Åh hoppas jag vinner e-boken, jag gillar redan dig på FB!:-)

    Ps; You are my inspiration!!! <3

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  3. Tack för din inspiration och ditt engagemang! :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag gillar på fb och har lämnat din bloggadress till flera jobbarkompisar som kan behöva lite av dina tips och även berättar om dina tips för att hjälpa och påminna mej själv.
    Hoppas att jag vinner din e-bok.
    Tack för din underbara blogg. Kram

    SvaraRadera
  5. Vill absolut vinna din e-bok och såklart jag gillar dig på Facebook också :-D

    Tackar Izabell som tipsat (bästaste är du också det vet du) ♥♥♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...