onsdag 5 oktober 2011

Vad skulle du göra?

Jag hittade en tävling på nätet där man kan vinna 50 000:- till att göra det man drömmer om. 

"Har du drömt om att köra Formel 1-bil, resa till Bahamas eller simma med delfiner? Nu har du chansen. Allt du behöver göra för att kunna vinna är att berätta vad du skulle göra för pengarna om du vann. Spela in en film och berätta, eller ta en bild och skriv en motivering. Sen är det bara att hålla tummarna för att just ditt bidrag får flest röster. Varje vecka utses en veckovinnare som går direkt till final." 

Vad skulle du göra om du vann 50 000:-?

 Det jag tycker är så kul med den här tävlingen är att man kan gå till tävlingen och läsa eller titta på bidragen. Som beteendevetare så fascineras jag av att få ta del av vad människor drömmer om att göra och här får man verkligen ta del av den vanliga människans drömmar.
En man som är med och tävlar skriver så här: "Jag skulle..... gifta mig med min drömkvinna som jag älskar!"
Det tyckte jag var så fint och det finns flera härliga drömmar att ta del av.

Vad skulle du göra om du vann 50 000:-?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...