onsdag 24 augusti 2011

Sista Veckans Rockstjärna!

Sommaren är över och det är dags att presentera sista Rockstjärnan för den här gången. Jag har haft roligt och tycker det har varit fantastiskt härligt att läsa alla underbara bidrag som jag fått till tävlingen. Stort tack till alla som varit med och tävlat!

Veckans Rockstjärna!!!



Någon som har hög Rockstjärnestatus den här veckan Är......Lotten!!!!! som här delar med sig av vad Rockstjärnestatus är för henne!!!! Lotten skriver bloggen Vinnspiration där vi läsare finner en härlig källa full med inspiration.

Läs Lottens Rockstjärneberättelse genom att klicka nedan:





Vem har sagt att jag inte kan vara rockstjärna i mitt liv? Att vara den som rockar fett och bara stormtrivs med sitt liv.
Jag är rockstjärna när jag gör saker som är läbbiga och gör dem ändå. Att jag bestämde mig för att starta eget företag för flera år sen och i våras vann över alla hinder och motstånd och skickade in papperna till både Skatteverket och Bolagsverket.
Jag ville ha VinnSpiration som företagsnamn och fick det avslaget. Det fick istället bli min blogg, där jag kan inspirera andra till att vinna rockstjärnestatus i sina liv. Eller filmstjärna kanske eftersom jag brukar tänka i termerna att vi är både regissör, kameraman och skådespelare i vår egen film.
Jag kände mig som en riktig rockstjärna dagen då mitt eget företag Lotten Grape Coaching trädde i kraft och jag inte längre var arbetslös. Tiden jag hade att arbeta såg likadan ut som veckorna innan och plötsligt hade jag ändå såååå mycket mer energi och inspiration till att göra precis det jag ville. Inspirationen flödade och gör det fortfarande. Bara för att jag kan och får.

Stort tack, Lotten!
 

1 kommentar:

  1. En härlig berättelse som jag kan känna igen mig själv i. :)

    Lycka till, Lotten! :)

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...