tisdag 28 juni 2011

Rockstjärnan drar på turné!

I höst är det dags för turné med föreläsningen "Rockstjärnestatus i ditt Liv!". Det är en inspirerande föreläsning fylld med humor, kreativa tips, aha-upplevelser och musik. Jag har signat ett Rockband som kommer följa med på turnén så det blir en total Rockstjärnestatusupplevelse!

Kaxig trummis!

Glammig basist!

Skönsjungande sångare!

Gitarrist á la Gullpojke!


* Saknar du glädjen i vardagen och på arbetet?
* Känns vardagen grå, trist och innehållslös?
* Är stämningen på jobbet tråkig, oinspirerande och glädjelös?
* Har du relationer som suger all energi ur dig?
* Är vardagen något som du måste genomlida för att sedan kunna leva upp till helgen?
* Är du omgiven av irritationsmoment?

Då är den här föreläsningen perfekt för dig. Rockstjärnestatus är applicerbart på alla områden i livet oavsett om det gäller arbetet, relationer, vardagen, familjelivet, kärleken eller vi-känslan på jobbet.

* Vill du vakna med ett leende på läpparna och förväntan över att möta en ny härlig dag?
* Vill du ha bråttom till jobbet för att få vara på en plats med skratt, inspiration och glädje?
* Vill du längta till måndagen för att du har en så rolig vardag?
* Vill du se fram emot att städa hemma?
* Vill du längta till vardagskvällens rutinsysslor?
* Vill du ha relationer som ger dig energi och glädje?
* Vill du känna dig kreativ och framgångsrik på ditt arbete?
* Vill du på ålderns höst känna dig nöjd med ditt liv och veta att du har levt livet fullt ut?

Då är det dags att bjuda in Rockstjärnestatus i ditt Liv! Kontakta mig för bokning och mer information på telefon: 070-467 60 62 mail: cecilia@karvegardkonsult.com.

För att få en idé om hur innehållet i en föreläsning kan se ut så rekommenderar jag min e-bok som säljs för 39:-, Klicka HÄR! så får du mer info om boken och hur du kan köpa den!


 

8 kommentarer:

  1. Det låter alldeles underbart! Jag hoppas få se dig på en scen när mig :-).

    SvaraRadera
  2. Kanon. Jag känner trycket bara av att läsa dina rader....säger som fg Ulrika.. Då får jag se dig på scen i höst...Rockar fett...

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig och kreativ idé att genomföra inspirerande föredrag med ett rockband. Önskar dig allt gott och hoppas du kommer att vara i närheten av Växjö. Tack också för ditt svar om affirmationer. Vore spännande om vi kunde hitta någon form av nätsamarbete kanske fram till hösten. Fundera på om det kan vara intressant.Önskar dig också en fin och inspirerande sommar med hög rockstjärnestatus.
    Varm kram i rockiga toner
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Tipsar om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

    SvaraRadera
  5. Önskar mer än mycket att du kommer hit eller nånstans i närheten! Du får lägga ut turnélistan när det är klar//Kramen

    SvaraRadera
  6. jag jublar här hemma..vilken Toppen ide..super
    rocka billy glamma mamma baby..kör hårt..ser frammemot detta :) kram från glamma mamma ;)

    SvaraRadera
  7. Tusen tack =) Hoppas du har det skönt i värmen!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Som gammal trummis kan jag bara säga O ja! till detta, skitkul och jättebra idé. Ju fler intryck och sinnen som aktiveras - desto bättre - och rockigare! :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...