lördag 4 juni 2011

Dagens 4 Rockstjärnetips, 4 juni!

Så var det dags för Dagens 4 Rockstjärnetips! Dagens 4 består av 4 utmaningar och du kan välja själv vilken/vilka som passar dig bäst. Vilken/vilka som känns som din största utmaning. Tanken med Dagens 4 är att du  ska få mer Rockstjärnestatus i ditt liv.


"När du är unik, när du ser att du är bäst i hela världen på att vara Du, när du prioriterar så att du mår bäst, när du lever fullt ut, när du går utanför din trygghetszon och möter livet! Då har du Rockstjärnestatus i ditt liv!"


1. Ta bort en tråkig syssla och gör något roligt istället!
2. Skriv en lista över allt som du är tacksam över i ditt liv!
3. Ta en klockfri dag!
4. Duscha i mörker!

Vill du veta mer om  hur du får Rockstjärnestatus i Din Vardag så klicka på bilden.


 




 

5 kommentarer:

  1. Härligt att börja söndagen med att läsa dessa förslag. Duscha i mörker känns som dagens utmaning..sen kommer klockfria dagar...

    Bra där att få tänka till i vardagssysslorna..

    Önskar dig en skön Söndag....

    SvaraRadera
  2. Häftigt och imponerande med viktnedgången!!

    Dom här "dagens 4" som du har ibland har faktiskt inspirerat mig till en rolig grej! Jag har skrivit 100 små lappar med bra saker jag vill göra men som jag inte så ofta (eller aldrig) tar mig tid till, typ "ring en gammal vän" eller "ta en morgonpromenad". Så tar jag en lapp nästan varje dag och försöker följa vad som står. Allt blir ju så himla mycket härligare när man inte följer samma gamla invanda mönster hela tiden och faktiskt ägnar tid åt sånt man innerst inne vill :)

    SvaraRadera
  3. ...alltså: Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du tittade in och lämnade en kommentar, det gillar jag.

    Det låter som en intressant bok du har gett ut. Bra tips, jobbar på att bli mer "egoistisk" och att ta hand om mig mer så det är trevligt med ny inspiration!

    Ja det där med att springa kan sluta illa men jag måste säga att jag nog hellre springer än simmar, om det inte är på grunt vatten för då törs jag simma långt.

    Tack detsamma, du får ha en fin dag.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...