torsdag 23 juni 2011

Dagens 4 Rockstjärnetips, 23 juni!

Veckan Rockar vidare och tävlingen om att bli Veckans Rockstjärna här på bloggen fortsätter! Du är väl med och tävlar om länkning och en bok mm? Klicka här: Tävla! Bli Veckans Rockstjärna!






Så var det dags för Dagens 4 Rockstjärnetips! Dagens 4 består av 4 utmaningar och du kan välja själv vilken/vilka som passar dig bäst. Vilken/vilka som känns som din största utmaning. Tanken med Dagens 4 är att du  ska få mer Rockstjärnestatus i ditt liv.

Sätt guldstjärna på din vardag genom att höja Rockstjärnestatusen i ditt liv!

Dagens 4 Rockstjärnetips!

1. Köp ett färgstarkt klädesplagg!
2. Byt frisyr eller hårfärg!
3. Be någon om beröringsmassage!
4. Ha en ny maträtt på middagsbordet!

Vill du veta mer om  hur du får Rockstjärnestatus i Din Vardag så klicka HÄR!

Nu finns Rockstjärnestatus i Ditt Liv på facebook!




 

2 kommentarer:

  1. Byt hår färg, men gud så det blev en gång när min dotter var 4 år. Jag for till Gävle över dagen och klippte och färgade mitt hår. På morgonen när min dotter vakande så frågade hon sin pappa vem ligger i mammas säng? Vara han svarade det är mamma...Nej säger hon, hon har inte den hårfärgen..Jag hade färgat det rött från blond...Så kan det gå...när mamma är lös i stan...

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog kunna ändra frisyr nu! Det vore rock´n roll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...