lördag 2 april 2011

Helgtips!

5 kommentarer:

  1. Absolut, plus att det är lite roligare tävling än
    att behöva klicka runt på bloggar och få folk att rösta på en... =O

    SvaraRadera
  2. Baklänges allt gjort jag har idag. Igen riktning rätt hitta att svårt! :O

    SvaraRadera
  3. Älskar dina tips! Har gjort lite så idag.:D
    Sedan hade jag en härlig ta hand om mig själv-dag
    ett par dagar sedan, och det behövde jag verkligen. Lush - bad mm:)

    Ha en trevlig lördag fina du!<3

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen!
    Hoppas att din helg blir precis så som du önskar utan en massa måsten och borden.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Ang. ditt svar på min fråga; Svaret på min fråga var perfekt. Perfekt i den meningen att det var lätt att leva sig in i och förstå. Det var faktiskt det bästa svar jag fått på denna fråga, bättre än aftonbladets, som var lite mer ytligt.
    Anledningen till att jag ställde frågan är att om jag inte förstår ett mänskligt beteende till fullo, men är intresserad, så ger jag mig inte förrän alla kunskapskällor är uttömda och tack vare dig har jag nu fått en djupare insikt i hur det mänskliga psyket fungerar i situationer som frågan avsåg, och det tackar jag dig för.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...