fredag 8 april 2011

Dagens affirmation!



Jag njuter av att leva!





3 kommentarer:

  1. JAAA! Det vill jag kunna säga och mena varje stavelse!

    Tack för din kommentar. Du har ju rätt! Ska faktiskt börja "fake it" och verkligen försöka tro på mina ord.

    Kramar och ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  2. God morron!
    Jag håller med dig, livet är underbart :)
    Ps jag tror du kan ta bort mig från utlottningen av bloggsvar, för det är flera som säger att det inte funkar med bloggsvar på Wordpress :(
    Ha en underbar dag kära du, och tack för peppet and min pisse igår, kände mig lugnare sen :)

    SvaraRadera
  3. Varma tack Cecilia för att du länkande tipset om beundrarbrev hos http://nyfikenienstrut.blogspot.com/2011/04/framgangsveckan-dag-4.html ! Jag är så berörd av spridningen, ringar på vattnet är en underdrift! Tänk att genom att tänka ut några roliga, utmanande rubriker ihop skapa en fungerande work shop på nätet! Sååå oerhört stort! :-)
    Kramar i mängd och ha en fantastisk helg!
    Inger

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...