tisdag 22 mars 2011

Jag vill berätta om en kvinna...

som jag är helt fascinerad av. Hon heter Karin Sandin och jag träffade henne på konferensen jag var på i Stockholm förra veckan. Hon är en Bengt Frithiofsson, full av passion för det hon gör. Läs inlägget om Bengt och passion.

Jag träffade Karin på ett seminarium om speedmeeting och när hon började berätta om vad hon gör så blev jag helt fascinerad av hennes energi och passion och sade till henne att aldrig sluta jobba med det hon gör.

Texten nedan är hämtad från Karins Blogg:


"Karin Sandin är entrepenören och  livsstilsutmanaren, som framgångsrikt drivit ett café i 8 år. Idag driver hon sitt andra företag där hon inspirerar och utmanar människor att leva livet fullt ut, så att det personliga varumärket genomsyrar alla delar av livet – eller som hon uttrycker det …Just live it!

Karin har alltid en total närvaro när hon möter och inspirerar människor att bygga sina starka varumärken för att våga förverkliga det man verkligen vill uppnå. Nyfikenhet, ödmjukhet och glädje i kombination med en hög ambitions nivå ger Karin en stor lyskraft och ett starkt personligt varumärke. Hon låter glädjen vara styrfart i livet och är en härlig tjej som berör och inspirerar!

Karins erfarenheter både som arbetsgivare, anställd  och entrepenör bidrar till att visa att allt är möjligt,  genom att lyssna till sig själv vara fokuserad och uthållig.  En stor övertygelse Karin har och lever efter, är att  när du verkligen fokuserar på det du kan påverka så ökar inflytandet i ditt liv och du kan förverkligea det du vill uppnå.

Tillsammans med  Per Frykman  har Karin skapat en ny dimension för karriär utveckling med fokus  på personliga varumärken och livsstil. De har även skrivit boken DU – ett varumärke! som kom ut i Mars 2010."

4 kommentarer:

  1. Tänk vad mycket energi det går att tanka från positiva människor, och vad tur att du finns Cecilia som ger oss andra en chans att också ta del av den energin - förutom din egen förstås...

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Inspiration kan man väl inte få för mycket av?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. En sån kvinna. Henne skulle jag vilja lyssna på. Hon måste ha helt suveräna föreläsningar :)
    Ha en skön dag
    KRam Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...