tisdag 29 mars 2011

I bloggens värld!

I går skrev jag ju ett inlägg om att få fler besökare till bloggen, och jag gav där flera olika tips för hur du kan göra. Jag tipsade ju om Klokegård - Designa ditt Liv!  
vilket var en liten chansning eftersom jag hade skaffat det samma dag men jag kan idag berätta att det har gett fler besökare än man kan våga hoppas på när man testar sådana där ställen. Jag fick 23 besökare på ett dygn vilket jag tycker är bra.

Jag skrev ju också om vikten av att dela med sig och länka av sådant man tycker är bra. Idag har jag hittat två bloggar som har länkat till min blogg och självklart blev jag väldigt glad. Titta här så får ni se:

Tankeglad skrev ett inlägg om stress och länkade till min blogg och hänvisade till Klokegårds Klokbok om sstresshantering!

Jessisplace gillade min blogg och tipsar stort om den i ett inlägg.

Tack så mycket båda två!

Jag vill också passa på att tipsa om bloggen Nyfiken i en strut som skrivit ett väldigt fint inlägg om att blogga som heter Bloggscenen och ett annat bra inlägg som heter Följa bloggar.

Ha en härlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Tack för att du tipsar om min blogg! Stora kramar till dig från mig! :D

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Tackar för tipset om blogkeen :) La mig som följare hos dig
    Kramar
    Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...