måndag 21 mars 2011

Dagens affirmation!

Jag vet att allt ordnar sig!


6 kommentarer:

  1. Mmm, bra att ta med sig när allting känns som skit.

    SvaraRadera
  2. När man är ung och problemen hopar sig tror man att det är "kört" och det får effekten att man gräver ner sig och ser ingen utväg. Vid vuxen ålder har livet lärt en att det ordnar sig alltid. Därför har dagens affirmation varit något av min ledstjärna sen många år. Enbart vetskapen om att det ordnar sig gör att man mår bättre och kan ta sig an problemen, och jobba för att det verkligen ska bli bättre.

    SvaraRadera
  3. Ja de där orden är min mans heliga och mest använda någonsin och samtidigt gör de mig tokig... ha ha ha

    Jag tycker nog inte att allt ordnar sig alla gånger, men man får vara beredd på olika utgångar av situationer. Att kunna hantera olika situationer oavsett hur man tänkt sig.

    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka ;)

    Kram och tack för din fina kommentar om kvinnan i headern :D

    SvaraRadera
  4. Glömde föresten tipsa om en tävling jag har i min nya andra blogg som du kanske gillar ;)

    Kram Penny

    http://pennymade.blogg.se/2011/march/tavlingnamntavla.html

    SvaraRadera
  5. Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. Sa Einstein!

    SvaraRadera
  6. Ja, men det gör det ju! På ett eller annat vis!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...