söndag 13 februari 2011

Ett stort tack för mitt bloggnamn!

Som ni har lagt märke till så har jag bytt namn på bloggen till Klokegård - Designa ditt liv och det kan jag tacka Ewa Pihl för. Ewa skriver bloggen Galleri Aquarelle och lämnade en gång en härlig kommentar här i bloggen där hon kallade mig för Cecilia Klokegård vilket har satt sig i mitt huvud. Det dök upp igen när jag skulle byta namn på bloggen och så blev det Klokegård!

Ett stort tack till dig, Ewa för att du inspirerade mig till det namnet! Ett fång med vårblommor får du här!

Camilla Photography

1 kommentar:

  1. MEN!!!???..TJOHOOOO!!! Har varit upptagen med annat och inte tagit mej tid för klokeord på ett tag (och det märks sannerligen på mej.hi.hi) Gissa om jag är glad... OCH det passar dej ju som handen i handsken!!!! Riktigt Gla' Alla Hjärtans Da'på dej.. Och nu ska jag inte slappa mer, utan nu tar vi tag i det inre igen!!!!
    ps:Jag HAR i o för sej varit upptagen att ta tag i relationer men bortglömda vänner, så lite nytta har det varit..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...