lördag 5 februari 2011

Efterfrågat!

På begäran så kommer här helgtipset igen!

3 kommentarer:

  1. Sv: Jag vet inte vad det är för piggar, dom ser ut så helt enkelt, kanske är nåt som skyddar ögonen från sanden på nåt sätt.

    SvaraRadera
  2. Superhärligt vidioinlägg =D

    Synd att du inte fanns närmare Dalarna :P

    Men jag kan ju ändå alltid förlja din blogg ändå. Precis detta som du talar och skriver om är jag just nu i mitt liv. Just dessa tankar, funderingar och val är där jag står idag.

    Lite förvirrad, men ändå väldigt fokuserad ;)

    Tack för ett inspirerande inlägg

    Kram Penny

    SvaraRadera
  3. Jättebra video igen!!:)
    Någonting jag måste tänka på.
    Jag ska alltid städa och hålla på och göra saker för andra. skulle kanske hellre åka till vattnet, dricka en kaffe där och bara vara. Har kanske den här duktiga flicka-syndromen, känns så ibland.

    Kram på dig! Det behövs mera sådana som du!<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...