fredag 11 februari 2011

Bloggen har ändrat namn!

Som ni ser har bloggen äntligen fått en header! Jag är verkligen helnöjd med den. Bilderna är tagna av Nathalie Kärvegård och sedan har hon gjort headern. Läs gärna hennes blogg HÄR!
Jag har även bytt namn på bloggen till Klokegård - Designa ditt Liv! för jag tycker det namnet säger mer om bloggen. Och för er som läste blogganalysen av min blogg som Mediababe gjorde kommer kanske ihåg att det var en av de saker som togs upp.

Vi är dock inte klara med färgerna på bloggen men jag tyckte att webdesignern behövde åka hem och sova så vi fortsätter det arbetet en annan dag.

Ha en fortsatt härlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder med mycket engagemang, det syns :-)

    SvaraRadera
  2. Hjälp vad mycket bättre och jättefint det blev! Yippie verkligen. Hälsa Nathalie att det är en höjdare. Och coolt med Videobloggat. Jag ligger efter:-)

    kram
    Jacqueline Kothbauer
    Författare till "Mediababe - nio steg till framgång med hjälp av media"

    SvaraRadera
  3. Det börjar se jätte fint ut =)

    SvaraRadera
  4. Kul Cecilia! Klokegård - ett klockrent namn! Grattis!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...