söndag 16 januari 2011

Nr 31.

Välkommen, Anna Carlsson som skriver bloggen HonAnna! Anna beskriver sig och sin blogg så här:

Jag är Anna.. En lätt förvirrad själ som lever för dom små sakerna här i världen. Träning klarar jag mig inte utan. Musiken sveper mig med. Familjen och vännerna är livsviktiga. Fotbollen tar en otroligt stor plats. Gillar att resa. Till solen. Och sippa på en kall vid poolen. Sånt kallas vardagslyx! =) Så det som kommer att dyka upp här i bloggen är en salig blandning av träning, vardag, funderingar, bilder och youtube-klipp. Ibland kan även frågeställningar dyka upp som jag inte riktigt får kläm på, på egen hand. Kort och gott här kommer allt och inget att publiceras.

Läs HonAnna!

Tack Anna!

Se mina videobloggar!



Kom ihåg att gilla det här på Bloglovin nedan! Då hjälper du mig att göra den här bloggen större!

5 kommentarer:

  1. ja, verkligen! :)
    Tack så mycket, hoppas din helg varit bra också :D

    kramkram!

    SvaraRadera
  2. Varsågod söta du! :D Hoppas du får en underbar söndag! :)
    kramkram! <3

    SvaraRadera
  3. sv: De va jätte bra förslag! ^^

    SvaraRadera
  4. Nejmen oj.. Tack så mycket! =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...