lördag 22 januari 2011

Fråga Livsstilsdesignern!

Till höger om inlägget hittar ni min frågelåda, Bloggsvar! Där kan ni läsare ställa frågor till Livsstilsdesignern. Alla frågor är självklart välkomna!
Har du funderingar kring din livssituation när det gäller stress, relationer, kolleger, målsättning eller liknande så bara fråga på.

Om du klickar på antalet besvarade frågor så ser du frågor som jag tidigare svarat på.

Så fyll nu frågelådan med spännande frågor.

Se mina videobloggar!


Kom ihåg att gilla det här på Bloglovin nedan! Då hjälper du mig att göra den här bloggen större!

2 kommentarer:

  1. Vilken jättebra ide! Jag önskar verkligen att det funnits för 2 år sedan ;)
    Nu mer har jag funderingar som är så pass privata att jag..inte vågar dryfta dem offentligt :D

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé! Det blir garanterat en stor hjälp för många!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...