fredag 17 december 2010

Repriserad efterlysning!

Tack alla ni som har skickat in era berättelser till mig! Med detta inlägg hoppas jag få ännu fler berättelser att studera.

Det finns mycket statistik att tillgå när det gäller stress och utbrändhet men det är i slutändan bara siffror och hjälper mig inte så mycket i mitt arbete.

För att bli bättre  i mitt jobb som stresskonsult så samlar jag på berättelser ur livet!
Jag tar tacksamt emot berättelser från dig som varit eller är sjukskriven för stress/utbrändhet. Informationen jag samlar in sprids inte på något sätt och är sekretessbelagd.
Alla uppfattar sin stress olika och får olika symptom. Det finns ingen universallösning för att bli frisk heller utan det är olika för olika individer.

Jag kommer använda dessa uppgifter till att sätta ihop min egen statistik och som hjälp för att bli bättre som stresskonsult i min förståelse för mina klienter.
Jag har själv varit utbränd men vill gärna ta del av andras erfarenheter.

Jag skulle därför bli väldigt glad om du ville skicka ett mail till mig med din berättelse där du svarar på följande frågor:

* Hur länge har du varit sjukskriven?
* Vilken "diagnos" har du fått?
* Vilka fysiska symptom har du?
* Vilka psykiska symptom har du?
* Vad har hjälpt dig mest i ditt tillfrisknande?
* Vilken/vilka orsaker kan du se ligger bakom din stress?
* Känner du att omgivningen förstår dig? (Kolleger, vänner, familj)

Maila mig på cecilia@karvegardkonsult.com.

Jag har placerat min blogg i Arbogabloggkartan.se!

1 kommentar:

  1. Vinnaren av dagens blogg är uppe! Kolla om det var du, och om inte så har du en ny chans redan idag! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...