fredag 14 oktober 2011

Förhandstips för arbetslösa!

Den 1:sta November (preliminärt) kommer en ny blogg att slå upp portarna och jag är stolt över att jag är en av dom som kommer att skriva på den bloggen. Jag är en av 30 personer som blivit tillfrågade om att vara med och samarbeta kring den här bloggen som kommer heta Nytt Jobb. Det är en blogg som kommer vara en fantastisk källa till information, tips, övningar och allt som en arbetssökande kan behöva. Jag kommer skriva om självkänsla, stresshantering, målsättning, tankekraft, inspiration och så kommer jag vara peppande.
Skribenterna är både män och kvinnor, olika åldrar och en blandning av kompetenser från olika områden. Upphovsmannen är Kristian Borglund som är författare, karriärexpert, chefredaktör på Metro Karriär mm. Han har även skrivit boken Nytt Jobb som är en e-bok full med tips och övningar som hjälper den arbetssökande att snabbare få jobb. Jag kom i kontakt med Kristian ordentligt när jag blev tillfrågad om jag ville vara med och bidra till den e-boken. Och det jag bidrog med i boken var tips för hur man bryter en negativ tankespiral.

Om du är nyfiken på boken så kan du klicka på bilden nedan för att läsa mer om den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...