måndag 25 juli 2011

Spegel, spegel.... Bloggmaraton, inlägg 12 av 48!

Spegel, spegel på väggen där, säg mig vem som vackrast i världen är! En välkänd fras och du kan nog gissa dig till vad som kommer nu!



Yessss!

Lite härlig Rockstjärnestatus i relationen till dig själv! You Rock!

Din utmaning!
Stå framför spegeln i minst tio minuter och säg uppmuntrande ord till din spegel: 
* Jag älskar dig!
* Du är vacker!
* Du har ett underbart leende!
* Vilket vackert hår du har!
* Du har underbar!

Du kan säga de saker som du behöver mest! Lycka till med relationen till dig själv!

På min facebook-sida "Klokegård-Designa Ditt Liv!" kan du följa mina privata  tankar under den här bloggutmaningen så gå gärna in och gilla sidan HÄR!


2 kommentarer:

  1. =) Affirmationer är bra! Jag kan ju alltid använda mig av mina nytillverkade speglar.

    SvaraRadera
  2. JESS!!! Äntligen en som jag redan brukar!! Det gör jag faktiskt ofta... Och så snärtar jag till med höften (aj ryggen!!) Nej, jag menar att jag sträcker på mej, slänger iväg ett fräckt ungdomligt leende, och så går jag till affärn o handlar!! ha-ha-ha.. SANT!!!
    Åååh, att jag ska behöva lära dej allting!!!!!!!!?????

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...