fredag 8 juli 2011

Sån är jag!

Jag tycker om att utvecklas och lära mig nya saker. Jag vill ha rörelse och se att saker förändras, utvecklas och förbättras. Det gäller för allt som jag gör och är. Och så även med bloggen.
Jag startade bloggen för att kunna visa vem jag är och vad jag kan som föreläsare och Livsstilsdesigner, jag tyckte bloggen var bättre än en statisk hemsida. Sedan upptäckte jag att det var ett bra verktyg för att inspirera människor utan att jag föreläser för dom och det tycker jag Rockar Fett. Jag vill att så många som möjligt ska ha Rockstjärnestatus i sina liv därför vill jag också nå ut till så många som möjligt.

Jag tycker det är roligt när det händer nya saker i mitt liv och i min bloggs liv, nya läsare, härliga kommentarer som jag får varje dag, nya saker här på bloggen och mer härlig kontakt med er som läser bloggen.
Och när jag läser bloggar så hittar jag roliga och inspirerande saker och idag var jag in på en blogg där bloggerskan uppmuntrade sina läsare att nominera henne i en blogaward vilket jag gjorde, och när jag fick se kategorierna så såg jag en perfekt kategori för min blogg: Årets Blogginspiratör! och då tänkte jag att det vill ju jag bli!

Så vad säger ni? Hjälper ni mig att bli årets Blogginspiratör? Klicka då på bilden för  att nominera min blogg! Om du nominerar mig så skicka mig ett mail till mig HÄR så får du en överraskning som Rockar Fett i din mail! Stort tack på förhand! Det här är jättespännande! Eller hur? :)

3 kommentarer:

  1. Tack för titt-in hos mig och kommentar. Laxen var hur god som helst och hur enkel som helst att göra... vilket passar mig som inte är överförtjust i matlagning ♥

    SvaraRadera
  2. vilket bra inlägg! =) ska gå in och kika på det där!! =) ha en fortsatt trevlig dag

    SvaraRadera
  3. Har precis nominerat dig...med glädje!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...