lördag 30 juli 2011

Nominerade!

Jag har nominerat några av mina favoritbloggar i VeckoRevyns BlogAwards 2011! Det finns flera kategorier man kan nominera till så vill du nominera dina favoritbloggar kan du göra det genom att klicka på bilden!
VeckoRevyns BloggAwards 2011
De bloggar som jag nominerat kan ni se nedan:

Lev Ditt Liv
Classic Style in the City
Den Nakna Coachen
Framgångsbyrån
a lady & a tramp

Har du nominerat några bloggar?
I vilken kategori vill du bli nominerad?
Min blogg är nomineringsbar i kategorin "Årets Blogginspiratör!".

 

1 kommentar:

  1. Superbra!!!

    Tack för nomineringen och grattis själv.
    Jag ser fram emot att få gå på fest på Veckorevyn och njuta av ditt sällskap.

    Må bäst!
    /Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...