onsdag 1 juni 2011

Hit med lite härligheter!

Hit med lite Härligheter är det sanna mottot för sprittande Livsglädje och Rockstjärnestatus!


Att bjuda in Rockstjärnestatus i ditt liv är att ändra attityden, tacka ja till fler konstruktiva tankar, leva ut dina drömmar, välja skrattet, leka, prioritera dig själv, njuta, göra mycket av det som du tycker om att göra och att vara unik.
Det är vardagen som så vanligt att vi fastnar i dagliga rutiner och låter livet gå på autopilot för att kanske leva upp lite under helgen, om vi orkar. Det är nyttigt att ha tråkigt ibland, att öva på att bara göra ingenting, men har vi tråkigt för ofta kan det vara ganska energikrävande och göra oss trötta men glädje, favoritaktiviteter, musik och så mycket annat ger oss energi till att orka och vilja leva här och nu. 

Jag har idag släppt boken "Rockstjärnestatus i Din Vardag!" som e-bok. Vill du ha Rockstjärnestatus i din vardag så kan du köpa boken för 39:- för att läsa om Rockstjärnestatus i din vardag! Klicka på knappen Buy Now för säker betalning.






 

6 kommentarer:

  1. Tack!! Blir bland de första att läsa boken!! Kram Pihlan

    SvaraRadera
  2. Tack! :-)

    Hoppas du har en fin dag!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Ja, det ska bli härligt att få se bilderna...ser fram emot det jag också :)

    U Rock!!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Hejsan !
    Som ung levde jag med rockstjärnestatus för jämnan.Men i äktenskapet som mest bestod på senare år av fylla och bråk och jag förlorade fotfästet.
    Men det har jag skakat av mig nu.Och tar tillbaka rockstjärnetiteln. Hurra för Dig Cecilia.
    Det hjälper till att jag får mera självförtroende.Så nertryckt som jag varit i många år.
    Inte behöver jag vara med i postkodlotteriet. Jag har ju redan vunnit. Pengar är inte allt.

    SvaraRadera
  5. Vaerehärfökul?? Har du nu skrivit en bok? Ha! Du är ju hur grym som helst. Måste genast undersökas närmre.
    U rock!
    Inger

    SvaraRadera
  6. Exakt, man lever bara en gång har jag hört!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...