tisdag 31 maj 2011

Marknadsföring Enklare och Roligare!

Om du har vill att en snickare ska komma till dig och laga en dörr, är du då intresserad av att lyssna på vilka verktyg han ska använda eller vart han har köpt dem?
Troligtvis är du bara intresserad av att han ska laga din dörr. Ditt problem är att den trasiga dörren är ful att titta på, hänger snett, och inte går att stänga ordentligt.
Hur gör du när du ska tala om för en blivande kund vad du gör? Talar du om vilka verktyg du använder eller talar du om vad du kan hjälpa dem med?
I boken ”Enklare Marknadsföring ger Roligare Försäljning” lär du dig hur du skapar ett attraktivt budskap som du säger varje gång någon frågar dig vad du gör. Du behöver inte fundera varje gång du ska svara på den frågan eller komma med långa förklaringar. När du vet vad du ska svara blir du trygg och säker i din marknadsföring.

Jag vill rekommendera en väldigt bra bok skriven av en väldigt skicklig kvinna som heter Evakarin Wallin. Hon öppnade verkligen mina ögon när det gällde marknadsföring. Jag trodde att jag hade en struktur och visste vad jag gjorde, men oj. På ett enkelt sätt visade mig Evakarin vad det egentligen handlar om så läs hennes bok och lär dig det du inte visste om marknadsföring. Klicka på bilden så får du veta mer. Just nu är det sommarpris så du får boken för endast 49:-. Låg investering i ditt företags marknadsföring! OBS! Den kostar 129:- på Adlibris om du hellre vill betala mer. :)



För Rockstjärnestatus i ditt liv; klicka på stjärnan!



 

1 kommentar:

  1. Bodybalance - Release är ett släpp av ett nytt bodybalance pass :) Nya övningar, ny musik och sånt.
    Fustra är ett träningspass där du varvar 10 minuter intervaller på valfri kardiomaskin varvat med två styrkeövningar på 10 minuter :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...