fredag 14 januari 2011

Nr 29.

Nästa följare av min blogg att välkomna är Tord Sand, en inspirerande föreläsare med många strängar på sin lyra!

"Beskrivs av andra som Sveriges motsvarighet på Bob Proctor, mannen som gav "The Secret" och Law of attraction ett namn.
Andra säger att jag är coachernas coach, som ger dom positiv feedback och tar mig tid att lyssna samt stödja.
Min personlighet: generös, energifylld, medmänsklig, positiv, glädjerik.
Jag finns på Facebook för att dela med mig av tankar och intryck från vardagen, och inte minst för att få ett öra mot marken om hur omvärlden ser på saker och ting i det som sker omkring oss.
Dessutom delar jag frikostigt med mig av mina samarbetspartners/kontakters fantastiska inspirationskällor som ex: Kay Pollak, Babben Larsson, Olof Röhlander, Lovisa Ryding, Michael Brinkenstjärna, Nina Jansdotter, Birgitta Granström, Sanna Ehdin, Martin Lidberg, Helene Nord, Brandon Bays, Zarah Öberg, Michael Södermalm, Fransisko Condro, Mikael Andersson, Debbi Doughty m.fl."

Så låt dig inspireras av Tord!

Tack Tord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...