söndag 30 januari 2011

En två-dagars!

Mingel efter torsdagens workshop!
Från torsdag till lördag har jag varit på en konferens som hette Business BootCamp och ni kan läsa mer i inläggen:

Business BootCamp
Uppsnappat
Mycket att ta in
Nina Jansdotter föreläser

Vi var 41 företagande kvinnor på BootCampen som deltog. Jag insåg under de här dagarna hur viktigt det är att ta de chanser man får att dels lära sig nya saker men också chansen att träffa andra människor för att utbyta erfarenheter och öva på det sociala spelet.
I mina tidigare inlägg har ni kunnat läsa vad jag snappade upp på de seminarier som genomfördes och på min talarkollega Ulrika Gabriels blogg kan ni läsa inlägget: Fulladdad med energi och inspiration där hon skriver om sin syn på BootCampen. Och som ni ser så upplevde hon konferens på ett annat vis.
Ulrika är en underbar person som verkligen gör skäl för sin titel: Inspiratör! Det sprakar av energi hos Ulrika och jag är väldigt glad över att ha denna fantastiska kvinna i min vänkrets.

Nina Jansdotter och Ulrika Gabriel!
Läs hennes blogg där ni hittar massor med inspiration!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...