onsdag 26 januari 2011

15 tips för att stressa mer!

Foto by Karvegard
1. Kom aldrig i tid!
2. Gör dig oumbärlig på jobbet och hemma.
3. Delegera aldrig, gör allting själv. Även andras uppgifter.
4. Gräm dig över allting. Hela tiden.
5. Jobba över så mycket du kan. För då känner du dig trött, irriterad och utnyttjad. 
6. Spänn alla dina muskler. Håll dem så hela dagen.
7. Sov så lite som möjligt.
8. Säg aldrig nej.
9. Oroa dig för småsaker.
10. Betala inga räkningar. Shoppa upp alla pengar.
11. Ät för lite, onyttigt och oregelbundet.
12. Motionera aldrig, rör dig så lite som möjligt.
13. Skaffa dig skulder.
14. Ha två eller tre jobb.
15. Leta efter fel hos alla och allt.




Har du sett mina videobloggar?

Tyckte du det här inlägget var bra  får du gärna gilla det på BlogLovin här under för att fler ska få ta del av det.

5 kommentarer:

  1. Första gången jag läste rubriken tyckte jag det stod "15 tips för att stressa ner" men då blev det helt galet. Tänk vad en enda bokstav kan förändra innehållet i ett helt inlägg. Tur att man kan skilja på "m" och "n" :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Så roligt inlägg. Jag trodde du hade skrivit fel i rubriken, men det hade du inte. Kul! Och så sant. Denna ska jag referera till :-)

    SvaraRadera
  3. Jadå! Helt enkelt klockrent! Ha ha ha :-))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...