måndag 11 april 2011

Framgångsveckan är över!

Den nakna coachen och Framgångsbyrån har haft ett bloggsamarbete där dom under en vecka har serverat en gratis workshop om framgång där vi har fått ta del av övningar mm.
Jag har deltagit i den här workshopen och delat med mig av mitt framgångsarbete här på bloggen. Så varje dag har ni här på bloggen kunnat ta del av dagens övning och mina svar/resultat.


Nu har veckan tagit slut och nedan kan ni läsa vad Den nakna coachen har skrivit om den här veckan:


Jag vet att jag tjatar men det har varit så himla roligt att samarbeta med Inger Eriksson på Framgångsbyrån STHLM under Framgångsveckan. Tack Inger! Och tack till dig som har följt med och använt dig av övningarna för att skapa mer framgång i ditt liv.
Statistiken visar att dag två: ”Visualisera och dagdröm” och dag fyra: ”Skriv ett beundrarbrev.” var de mest uppskattade under veckan. Vilken övning tycker du gav dig mest? För egen del utmanades jag mest av övningen ”sprid positiva rykten”.
Dag ett: Fem egenskaper för att vara framgångsrik
Dag två: Visualisera och dagdröm.
Dag tre: Sprid positiva rykten
Dag fyra: Skriv beundrarbrev till någon du är avundsjuk på.
Dag fem: Välj ett framgångsområde och ta ett första steg redan idag.
Dag sex: Agera framgångsrikt hela dagen.
Dag sju: En dag för reflektion, vila och firande!

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Varje vecka är en framgångsvecka om man väljer att se det goda, möjligheterna och bara det underbara faktum att vi lever :)))

    SvaraRadera
  2. Jag gillade oxå att skapa positiva rykten :) och att agera framgångsrikt var inspirerande. Ha en fortsatt bra måndag!

    SvaraRadera
  3. Hey'!
    Kika in på bloggen, idag blev det en liten spontanplåtning hos min fotograf!

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...