tisdag 11 januari 2011

Nr 23.

Idag börjar jag med att välkomna Caja som följare av min blogg. Hennes blogg heter Cajas Själavård i Cyberrymden.

Man möts alltid av underbar musik på denna blogg, en riktig lisa för själen! Själv beskriver Caja sin blogg så här:

Välkommen in till mitt lilla "blogghem"! Namnet själavård syftar på att den kom till för att jag skulle använda det som ett forum för att ösa ur mig saker som behövde ut för att läka min själ...sen märkte jag efter ett tag att även jag genom mitt bloggande kunde ge lite själavård åt andra, jag blev med ens behövd och bloggandet fick en helt annan innebörd.

Här blandar jag texter med bilder och vad det handlar om bestämmer dagsformen, då och då är det väldigt mörkt....då behöver det ut, just då. Ibland kommer det bara lyrik och ibland bara bilder. Den ena dagen är inte den andra lik här inne hos mig. Om ni sätter på högtalarna så får ni även lyssna på musik som jag valt ut åt er.

I min "sinneskittlarlista" finns de bloggar som jag följer dagligen, de är mina cybervänner och jag är väldigt glad för dem. Ta dig gärna en titt in till var och en av dem, hälsa på...kanske det finns någon som kittlar ditt sinne med..

Välkommen in Stunden Är Din

Så läs hennes blogg nu: Cajas Själavård i Cyberrymden!
Hon har även en fantastisk  fotoblogg med underbara bilder, bara bilder och inget annat än bilder! Med andra ord, inga ord utan bara bilder. Äh, gå in och titta nu: Photo by Caja!

Kom ihåg att gilla det här på Bloglovin nedan! Då hjälper du mig att göra den här bloggen större!

2 kommentarer:

  1. Men åh...blir ju alldeles mållös...såg i min lista att du hade nytt inlägg och så möts man av: sig själv...Tack gulliga du!

    Blir alldeles varm ihela kroppen...och piggig ;-D

    Får nog ha mig lite kaffe...

    Niger och ler, tackar...blygt...och ropar jättehögt Jippie!!! Jag finns!

    Tokiga jag/c

    SvaraRadera
  2. Och jag gör en "Lassie"!!!
    Henne "känner" jag! Vi är bloggsystrar och hon är BÄST ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...