torsdag 5 januari 2012

Flest böcker vinner!

Jag älskar att läsa och samlar på böcker och har ständigt ett behov av nya bokhyllor. Så, när jag hittar tävlingar där böcker lottas ut så kan jag inte låta bli att tävla och plötsligt så händer det. Ett par dagar före julafton får jag beskedet att jag vunnit en bok från Glimra Förlag som ni kan se nedan. En helt perfekt bok för att lära känna sig själv och för att stärka sin självkänsla. Stort tack till storbloggaren Fatou som driver den välkända bloggen Tonårsmorsa, rekommenderar verkligen ett besök hos Fatou!

Här är den fantastiska boken:

Personligt - En fyll-i-bok om Mig!

En sida i boken!


Den här boken är fylld med olika saker man ska fylla i som verkligen ger insikter i vem man är och att man är bra, precis som man är. Perfekt till dig eller som gåva till någon som du bryr dig om. Finns att köpa på Glimra Förlag!

Click the Star!!!!

5 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att den kom fram och vad kul att du tyckte om den! :-D

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bok Cecilia! Grattis! Och skön blogg, Tonårsmorsan :)
    Ta hand om er, Inger

    SvaraRadera
  3. Va kul att du tittade förbi hos mig just idag för jag tänkte faktiskt på just dig i morse - att det var länge sen jag var här inne och läste. :)

    Grattis till boken!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin vinst-Grattis!och vilken spännande blogg som du tipsar om.Varm kram

    SvaraRadera
  5. Härligt, grattis! Själv har jag just beställt hem ett gäng mini-pocket för att komma igång med läsningen igen =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...