onsdag 11 maj 2011

Att nå framgång!

Igår blev jag intervjuad på ett telefonseminarium av Evakarin Wallin. Intervjun handlade om att nå framgång i sitt liv och ni som inte hade möjlighet att lyssna igår kan lyssna på inspelningen genom att klicka HÄR! Där hittar ni även andra spännande intervjuer som ni kan lyssna till helt gratis.

I den här intervjun berättar jag följande:

* Vad framgång är och hur det känns.
* Jag ger fem enkla nycklar för att nå framgång.
* Jag berättar om vilka egenskaper de människor har som lyckas nå framgång.
* Jag ger konkreta tips för att lättare bli framgångsrik.
* Hur du upptäcker din egen unikhet.
* Plus mycket mer!

Som prenumerant på Klokegårds Klokbrev så får du all information innan den kommer på bloggen, fyll i formuläret högst upp till höger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...